vállalkozás indítását tervezed, fejlesztenéd meglévő vállalkozásodat?
A K&H: üzletet ide! vállalkozás ösztönző programunk keretében Buzás Zsófi táska designertől megtudhattuk, hogyan indítottal el a Sophie by Chance márkát, milyen kihívásokkal kellett szembenéznie, hogy mostanra sikerre vigye vállalkozását!
Riportsorozatunk harmadik, befejező részében a fejlődésről, jövőbeli terveiről beszél Zsófi.
Milyen célok, tervek jöhetnek számításba egy fiatal vállalkozó számára? Nemzetközi piacra lépés? Digitális fejlesztések? Mindkettő egyszerre?
A videóból ezt is megtuhatod!
vállalkozás indítását tervezed, fejlesztenéd meglévő vállalkozásodat?
A K&H: üzletet ide! vállalkozás ösztönző programunk keretében Buzás Zsófi egyedi táska designert arra kértük, mesélje el, hogyan indította el a Sophie by Chance márkát.
A második interjúban Zsófitól megtudhatjuk, hogy lehet-e tanulni a kudarcokból, merjük-e követni a megérzéseinket! Kiderül az is, hogyan építette fel kapcsolati tőkéjét a nulláról, hogyan találta meg jelenlegi, megbízható beszállítóit, valamint mitől lesz jól célzott egy reklám!
Szerinted egy fiatalvállalkozó életében van jelentősége a szerencsének, véletlennek?
A videóból ezt is megtuhatod!
vállalkozás indítását tervezed, fejlesztenéd meglévő vállalkozásodat?
A K&H: üzletet ide! vállalkozás ösztönző programunk keretében Buzás Zsófi designert arra kértük, mesélje el, hogyan indította el a Sophie by Chance márkát, milyen kihívásokkal kellett szembe néznie a vállalkozás elindításától kezdve az első egyedi tervezésű táska eladásáig!
Az interjúból megtudhatodmi motiválta Zsófit arra, hogy már a divatiskola elvégzése előtt a vállalkozói lét felé kacsingasson, kik és hogyan segítettek neki megvalósítani az álmait és mik voltak az elsőnehézségek és sikerek!
Mit gondolsz, lehet üzleti terv nélkül sikereket elérni? Érdemes tudatosan, személyes márkát építeni?
A videóból kiderül!
webáruház indítása- de hogyan? 3. rész
találjanak meg a vevőid!
Ha követted korábbi cikkeinket a kezdeti lépésekről, döntöttél a szállítási és fizetési feltételekről, vagyis már minden feltétel adott, hogy megnyisd virtuális üzleted, nincs más dolgod, mint láttatni magad és fellelni potenciális vevőid a világhálón!
webáruház indítása- de hogyan? 2. rész
mindent az ügyfélért! jogi szempontból is!
A GDPR (General Data Protection Regulation) az EU adatvédelmi rendelete, amely 2018. május 25-től jelentősen megváltoztatta az adatkezelési szabályokat. Aki most vág bele a webshop indításába, annak boltja már az új szabályok közé születik.
webáruház indítása- de hogyan? 1. rész
Rengeteg webshop működik manapság, amit elindítani, működtetni valójában sokkal kevésbé kockázatos, mint egy “sima” boltot. Mielőtt azonban belevágunk, érdemes átrágni a szükséges feltételeket és azokat az alapvető funkciókat, amiket egy webáruháznak tudnia kell.
én is elindíthatom? igen!
Webáruház indítását tervezed? Működő webshopod van, de nem vagy elégedett a forgalommal? Kiváncsi vagy, hogy csinálják a profik?
A Google Magyarország, együttműködésben a K&H Bankkal, most megmutatja, hogyan működtess sikeres webshopot!
Regisztrálj a 3 modulból álló, ingyenes előadás sorozatunkra:
e-kereskedelmi sikersztori - lépésről lépésre - 3 részes Google Digital Workshop előadás sorozat együttműködésben a K&H Bankkal!
számlázás és könyvelés papírok nélkül? mutatjuk hogyan!
Azt biztosan észrevetted már, hogy az utóbbi években már nem neked kell kitöltened az adóbevallásodat, megcsinálja helyetted az adóhatóság. Ez azért vált lehetségessé, mert a munkáltatók elektronikus úton, jól meghatározott adatstruktúrában jelentik le a neked kifizetett bért és egyéb juttatásokat a NAV-nak.
Vajon megteheted ugyanezt saját cégeddel, különböző adóiddal is?
A NAV-nak természetesen erre is van válasza.
online beszerzési 1x1
Az internetes értékesítés és vásárlás ma már nem lutri, hanem kiforrott és megbízható megoldás akár az üzleti életben is, ezért érdemes megbarátkoznod a gondolattal, hogy erre építsd beszerzéseidet és eladásaidat is.
a gördülékeny cégalapítás 6 pontja
Több posztban foglalkoztunk már a cégalapítás fő kérdéseivel, ezúttal néhány olyan technikai kérdést gyűjtöttünk össze nektek, amikre célszerű figyelni, mert ennek elmulasztása sok bosszúsághoz vezethet.
hogyan csökkentsd költségeidet rögtön a bankválasztásakor?
Amikor cégalapításkor megkapod az adószámot, 15 nap áll rendelkezésedre ahhoz, hogy bankot válassz, és nyiss egy bankszámlát.
Ne bagatelizáld el a kérdést, mert a bankolás sokba is kerülhet!
adózási 1x1
Az adózásról napokig lehet szakérteni, kezdő vállalkozóként azonban érdemes azokra a kérdésekre koncentrálni, amelyek azt befolyásolják, hogy az árbevételedből mennyit visz el az adó.
A legfontosabb, amit el kell döntened, hogy céged áfával vagy anélkül végezze tevékenységét. Az alanyi áfamentesség 8 millió forint árbevételig választható, de kinek is érdemes ezen elgondolkodnia?
cégalapítás és cégforma választás - de hogyan?
Egyéni vállalkozás vagy cégalapítás - az adózási kötelezettségek, adminisztrációs terhek és a tőkeszükséglet miatt egyáltalán nem elhanyagolható kérdés, hogyan, milyen működési formát választasz!
Magyarországon a legelterjedtebb vállalkozási formák az egyéni vállalkozás, a betéti társaság (Bt.) és a korlátolt felelősségű társaság (Kft.), mert ezeknek alacsony a tőkeigényük. Érdemes végiggondolni, milyen működési formát választasz, hiszen a vállalkozási forma határozza meg az adminisztrációs kötelezettségeket és terheket, valamint az adózási és tőkebevonási lehetőségeket..
az ötlettől az üzleti tervezésig
Nem minden ötletből lesz sikeres vállalkozás, de az átgondolt tervezés és a lehetőségeid reális felmérése már több, mint fél siker!
Ha vállalkozást indítanál, előbb ülj le, és gondold végig a dolgot: mit akarsz csinálni, milyen eszközeid és tudásod van hozzá, mennyit tudsz eladni abból, amit csinálsz, és ez milyen bevételekkel kecsegtet, illetve milyen költségekkel jár. Csak akkor vágj bele, ha számításaid olyan pozitív szaldót ígérnek, amivel elégedett vagy a befektetett munkához viszonyítva. Ez a folyamat az üzleti tervezés.
drágám, add az üzleted!
Kulcsár Edina és Wolf András új szerepben
Kulcsár Edina és Wolf András teljesen új szerepben próbálhatta ki magát. A K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program keretében ugyanis egy teljes napra céget cseréltek, így a szépségkirálynő fakanalat, a séf pedig sminkecsetet és hajvasalót ragadott. Hogy mit tanultak az egy napos kihívásból és mit üzennek a lehetőségekre nyitott vállalkozóknak?
A videóból kiderül!
Saját vállalkozást indítanál, belevágnál egy saját üzletbe?
Itt a lehetőség, hogy megismerd Magyarország legsikeresebb hálózatait és már bevált üzleti modellek közül válogass a Franchise Börzén!
Gyere el 2018. június 14-én a Magyar Franchise Szövetség roadshow-jának szegedi állomására!
Kattints a további részletekre!
az internetes keresőkről: az a legjobb, ha te vagy elöl
Ha olyan szolgáltatást nyújtasz, ami helyhez köthető, akkor is neten fog a legtöbb potenciális fogyasztó rád találni, tehát nem úszod meg, hogy jelen légy az interneten. A nagy kérdés az, hogy hogyan?
internet: gondolj a generációkra, a fiatalok már a neten élnek
Ahogy arról már volt szó, a fiatalabb generációk egészen más alapélményekkel és így más elvárásokkal vágnak neki az életnek, mint az idősebbek. Mindez megnyilvánul az internet használati szokásaikban is. A fiatalok egészen más kommunikációs csatornákat használnak, mint az idősek, mást ne mondjunk, nem Google-ön keresnek, ha valami érdekli őket, hanem egészen másutt.
generációk a céged körül: nem mindegy, hogy kihez beszélsz
Mindannyian ismerjük a jelenetet, amikor a nagymama megérkezik a hőn szeretett unokához, és előkerülnek a táskából a sütemények. A mai nagymamák legfőbb szeretet kifejezési eszköze az etetés. Ez generációs jegy, ahogy az is, hogy a mai kamaszok igyekeznek „jól kinézni”, és ennek egyik megnyilvánulási formája, hogy kerülik a szénhidrátot. Senki nem tehet róla, de máris kész a generációs csapda. Hasonló jelenséggel találkozhatsz az üzleti életben is, készülj fel rá tudatosan!
médiatervezés: ugye, te sem szeretsz fölöslegesen költeni?
A tömegmédia drága. Akik benne ülnek, pontosan tudják, sőt még túl is értékelik azt a tényt, hogy az emberek jelentős része rajtuk keresztül érhető el a legjobban. Ez azonban nem jelenti azt, hogy máshogyan ne érhetnéd el őket. A fiatalok például megdöbbentően keveset néznek tévét, a felnőttek pedig egyéb csatornákon, ráadásul jobban célozva is megtalálhatóak.
létezik-e gerillamarketing, és ha igen, miért nem?
Sokan csodafegyverként emlegetik a gerilla marketinget, mint olyan eszközt, amelyet a kisebb vállalkozások sikerrel alkalmazhatnak a nagyokkal szemben. Maga a kifejezés is innen ered, hiszen a gerilla marketing gyűjtőnéven kezdetben kifejezetten a kisebb cégek alacsony költségvetésű, mégis nagy figyelmet kiváltó marketing ötleteit emlegette a szakma. Csakhogy a fogalom időközben átalakult, és ma már nehéz olcsón, jót csinálni ezen a fronton.
benne leszel a tévében?
A világ tele van olyan emberekkel, akikről még semmi nem jelent meg a nagy hírportálokon és a lapokban, a tévében meg még kevésbé. Ugyanez a helyzet a vállalkozásokkal is, a legtöbb cég nem elég érdekes ahhoz, hogy híressé válhasson. Megtaláljuk őket a cégtár oldalakon, az internet bugyraiban turkálva, de ennél többre csak nagyon kevesek jutnak. Pedig sokan szeretnék, hogy pozitív kicsengésű cikk szülessen cégükről legalább a helyi lapban, de még inkább a legnagyobb portálok valamelyikén.
fejlesztenéd, bővítenéd vállalkozásodat vagy netán profilváltás előtt állsz?
tájékozódj sikeres vállalkozóktól!
Auguszt Józseftől, az Auguszt Cukrászda tulajdonosától megtudhatod például, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venned a helyszín kiválasztásakor, és hogy mennyire fontos a megfelelő partnerek és szakértő csapat megtalálása. Mire érdemes még figyelned?
Az interjúból megtudod!
fejlesztenéd, bővítenéd vállalkozásodat vagy netán profilváltás előtt állsz?
tájékozódj sikeres vállalkozóktól!
Egy vállalkozás esetében is érvényes az a mondás, hogy több szem többet lát. Heimann Zoltán, a Heimann Családi Birtok tulajdonosa ezért tartja nagyon fontosnak, hogy egy vállalkozás járjon nyitott szemmel és folyamatosan szélesítse látókörét. Mire érdemes még figyelned?
Az interjúból megtudod!
fejlesztenéd, bővítenéd vállalkozásodat vagy netán profilváltás előtt állsz?
tájékozódj sikeres vállalkozóktól!
Meglátásunk szerint – legyen szó akár negatív, akár pozitív élményekről – a gyakorlati és személyes vélemények, illetve szakismeret azok, amelyek leginkább segíthetik vállalkozásodat a fejlődésben. Ifj. Rozsnyai Sándor, a Rozsnyai Handmade Shoes tulajdonosa saját tapasztalatai alapján mondja el, hogyan érdemes átadni és átvenni a stafétabotot a következő generációnak, és hogy miért fontos a saját stílus, egyediség kialakítása. Mire érdemes még figyelned?
Az interjúból megtudod!
mitől jó egy reklám?
Ugye Neked is van kedvenc reklámfilmed? Olyan, amitől, meghatódsz, nevetésre ingerel, vagy egyszerűen csak jól esik nézni. Azt gondolhatnánk, hogy a hirdető cégnek nagyon megtérül egy ilyen hirdetés, de ez egyáltalán nem biztos. Te vásároltál kedvenc hirdetésed hatására az adott cég termékéből? Nem? Pedig valószínűleg ez lett volna a cél.
mutasd meg magad! tűnj ki a tömegből!
Azt szeretnéd, hogy a potenciális vevőid tudjanak a termékedről, szolgáltatásodról? Ugye, nem te vagy Elon Musk és az ő Teslája? Sok-sok millióból csak egy-egy olyan cég van, amit hirdetés nélkül is mindenki ismer. Te ezt valószínűleg nem úszod meg. Nem árt tehát kitalálnod, hogyan fogod csinálni.
nézd meg, hogyan tudod használni az üzlettámogató eszközöket!
megtudhatod hogyan tudsz böngészni az interaktív térképen és hogyan tudod lekérdezni az üzleti iránytű alkalmazást!
több éves csúcson a kkv-k beruházási szándéka
A K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi eredménye szerint három és fél éves csúcson van a vállalkozások beruházási hajlandósága, jelenleg a cégvezetők 62%-a tervez valamilyen fejlesztést.
nézd meg, hogy miért előnyös számodra a K&H üzlettámogató hitel!
megtudhatod azt is, hogyan lehet azonnal, online ajánlatot kérni!
most 50% kedvezmény a szerződéskötés egyszeri díjából!
A márkaötlet: ez vagyok én, ez a termékem
Kezdő vállalkozóként már a startvonalon állsz?
Amikor úgy érzed, elérkezett a piacra lépés pillanata, akkor nagyon fontos, hogy minél több mindent tudjanak rólad azok, akiknek a termékedet, szolgáltatásodat szánod. Ezt a célt szolgálja a reklám, a PR, és a közösségi média kampányok. Ez még mindig nem elég! Hiába juttatod el híredet a célcsoporthoz, ha nem vagy valamiről megjegyezhető. Ebben két fontos elem van: a valami, és megjegyezhetőség.
Design: a csodafegyver azonos termékek között?
A jó design megkülönbözteti a termékedet minden más, hasonló tudású terméktől, élménnyé teszi a tied használatát, így a vevőid mindig tudják, tőled érdemes vásárolni, és meg is ismerik a tőled vásárolt árukat. Igazi csodafegyver ez egy olyan korban, amikor sok hasonló termék verseng a fogyasztók kegyeiért, de vigyázat: a fegyver fordítva is elsülhet!
képzettség, végzettség
Tudtad? A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, június 30-i adata szerint Magyarországon több mint 533.000 bejegyzett társas vállalkozás működik, holott évente mintegy 25-30.000 új vállalkozás alakul. A nagy lemorzsolódás oka, hogy kevesen tudnak hosszú távon is sikeresen működni.
K&H kkv bizalmi index: beruházás
A K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi eredménye szerint látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága, jelenleg a cégek több mint fele, 57%-a tervez valamilyen fejlesztést. A célokat tekintve a gépek, berendezések korszerűsítése áll az élen, amelyet az informatikai fejlesztések követnek, de az autókereskedők is örülhetnek, mivel rég nem látott mértékben készülnek a vállalkozások a céges autók cseréjére.
K&H kkv bizalmi index: pénzügyi várakozások
Tudtad? A K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi eredménye szerint jelentősen megugrottak a hazai kkv-k pénzügyi várakozásai.
vállalkozói lét
Kutatásunk arra kereste a választ, hogy a cégvezetőket mi késztette vállalkozásuk létrehozására. Az eredmények azt mutatják, hogy a vállalkozói létben egyértelműen a függetlenség a legmotiválóbb tényező, de egy jelentős hányaduk olyan piaci lehetőséget látott meg, amelyet nem lehetett kihagyni. Emellett egy részük egyszerűen megunta az alkalmazotti létet, illetve új kihívásra vágyott. Érdekes adat, hogy durván minden tizedik cégvezető a családi örökség részeként lett vállalkozó, miközben további 9%-ot saját ötletének megvalósítása terelt ebbe az irányba.
Mi a Termék?
Hogy mi is a termék, arra sokféle definíció van, hiszen tudjuk, lehet ez szolgáltatás és lehet egy tárgy is, e kettő pedig természetüknél fogva merőben különbözik egymástól. A lényeget talán a reprodukálhatóságban ragadhatjuk meg, eszerint a termék az, amit időről-időre, előre kalkulálható módon és áron a fogyasztók rendelkezésére tudunk bocsátani. Bár ez a definíciós sommás, fontos hogy tisztázd magadban, mit adsz, és mennyit kérhetsz a termékedért.
Mindig figyeld a piaci környezetet!
Bármilyen üzletbe is vágsz bele, a tervezésnél érdemes feltérképezned azokat a körülményeket, amelyek között vállalkozásod működni fog. Ma már számos adat, adatbázis és információ nyilvánosan és díjmentesen elérhető a világhálón, melyek használatával magabiztosan hozhatod meg üzleti döntéseidet. Tájékozódj a munkaerő költségéről, az adókról, a várható gazdasági kilátásokról és a kamatokról, ha már látod, hogy külső forrásra lesz szükség!
Lízing: egy speciális finanszírozás
Nem lehet mindent megvenni – mondják gyakran a szülők a gyereknek, és így van ez az üzleti életben is. Van, vagy lehet olyan eszközigénye egy vállalkozásnak, amire az adott pillanatban nincs pénze. Ilyenkor folyamodhatunk hitelért a bankhoz, vagy érdeklődhetünk lízing termékek iránt is.
Közösségi finanszírozás: szép, de ez sincs ingyen
A közösségi oldalak megjelenésével párhuzamosan néhány éve megjelentek azok az oldalak is, amelyek egy-egy projekt finanszírozásához gyűjtenek sok embertől személyenként kevés, összességében azonban mégiscsak jelentős forrást. Ez kitűnő lehetőség lehet neked is, de tartsd szem előtt, hogy ez sincs ingyen.
Kockázati tőke: nem ötletet vásárolnak
A kockázati tőke alapok általában magánszemélyek olyan szövetsége, amely nagy haszon reményében fektet be induló vagy fiatal vállalkozásokba, amelyekről úgy véli, gyors növekedésre képesek. Ne reménykedj, pusztán ötletet nem vásárolnak, ahhoz, hogy a te ötletedbe fektessenek, fel kell mutatnod más erényeket is. De mit?
tízből négy vállalkozás nagykorú
A K&H: üzletet ide! program felmérése szerint a hazai kkv-k nagy része több mint 20 éves múltra tekint vissza, miközben az 5 év alatti cégek aránya elenyésző.
újra bizakodók a vállalkozások az uniós pályázatokkal kapcsolatban
A hazai vállalkozások egy évre előremutató várakozásait jelző K&H kkv bizalmi index eredménye szerint kifejezetten pozitívak a cégek az uniós forrásokkal kapcsolatban.
K&H kkv bizalmi index: nem könnyű szakképzett munkaerőt találni
Tudtad? Továbbra is alacsony munkanélküliség és kedvező foglalkoztatottsági arány jellemzi a magyar gazdaságot. A KSH legutóbbi adatai szerint 4,4%-ra mérséklődött a munkanélküliségi ráta, a foglalkoztatottak átlagos létszáma pedig 4 millió 393 ezer fő, 79 ezer fővel több, mint egy évvel korábban. Ezek az adatok igen örvendetesek, azonban egyre több szektorban találkozhatunk szakemberhiánnyal.
mi is az a faktorálás?
Minden vállalkozás életében előfordulhat olyan helyzet, hogy a bevételek még nem érkeznek meg, de az alvállalkozókat és beszállítókat már ki kell fizetni. Ha van olyan követelésünk, amely még nem járt le, és jó eséllyel befolyik, csak éppen hosszú a kialkudott fizetési határidő, akkor szóba jöhet a követelés faktorálása, vagyis eladása.
K&H kkv bizalmi index: stagnál a vállalkozások bizalma
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások egy évre előremutató várakozásait jelző K&H kkv bizalmi index értéke 2 pontot csökkent, így jelenleg -1 ponton áll. Ez azt jelenti, hogy az év eleji nagyobb léptékű megtorpanást követően most gyakorlatilag stagnál a cégek hangulata.
mire számíthatsz hitelfelvételkor?
Ha hitelt akarsz felvenni, ne rohanj fejjel a banknak! Először gondold végig, hogy mire lesz szükséged ahhoz, hogy a kérelmedet pozitívan bírálják el. Lesznek köztük olyan tényezők, amelyeket érdemes előre elrendezni.
a kockázatról
Ha nem akarnál kockáztatni, inkább alkalmazott lennél valahol, akkor ne kezdj vállalkozásba. De ha te nagyobb perspektívát látsz abban, ha a magad ura vagy, számolnod kell a vállalkozások szokásos, és saját vállalkozásod speciális kockázataival is. Ezekkel alapvetően három dolgot lehet csinálni: mérsékelni, fedezni, vagy porlasztani és még az is lehet, hogy mindháromra szükséged lesz.
több profit marad a kkv-knál
A K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi eredménye szerint az előző negyedévhez képest hasonló árbevétel-növekedésre, ugyanakkor nagyobb nyereségbővülésre számítanak a következő egy év során a hazai kkv-k. Szám szerint ez 5,5%-os árbevétel és 3,6%-os profitnövekedés várakozást jelent.
hitel vagy tőke
Ha kívülről kell pénzt bevonnod a vállalkozásba, akkor alapvetően két lehetőséged van: vagy hitelt veszel föl, vagy tulajdonrészt adsz valakinek. Hogy melyikkel jársz jól, az sok körülmény függvénye. A legnagyobb különbség a kettő között az, hogy a hitelt rendszeresen törleszteni kell, a tulajdonostárs viszont csak a nyereségből részesül.
minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra
A K&H: üzleted ide! program felmérése szerint nyitottak a hazai vállalkozások az újra, hiszen minden harmadik cég kész arra, hogy profilt váltson vagy más településen is kiterjessze tevékenységét.
forrásbevonás: az a fránya pénzhiány
Kétféle módon futhatsz ki a pénzből: tervezetten és váratlanul. Nem kérdés, hogy az előbbi eset a jobb, arra való a pénzügyi terv, hogy ne érjenek meglepetések. Sajnos azonban egy vállalkozás számtalan módon bajba kerülhet. Egy ki nem fizetett számla, egy gép váratlan meghibásodása mind oda vezethet, hogy felborul a mégoly gondosan összeállított pénzügyi terv is. Mit lehet tenni?
a pénzügyi terv, avagy az ördög a részletekben
A pénzügyi terv az a felület - praktikusan egy excel tábla -, ami felett órákat lehet eltölteni, de ennek egyetlen perce sem lesz haszontalan: ha lyukas a pénzügyi terved, akkor a vállalkozásodból is kifolyik valahol a pénz.
marketingterv: kell egy vezérfonal
Lehetnek szép víziók a stratégiádban, lehet megalapozott az üzleti terved, és jó a piackutatásod, ha azonban a vevőkhöz nem tudod eljuttatni a termékedet vagy a szolgáltatásodat, akkor lőttek az üzletnek. A marketing terv arra való, hogy végiggondold, hogyan juttatod el a termékedről szóló információt és magát a terméket a vevőkörödnek.
piackutatás fotelből, és azon túl
Ha vállalkozásod sikerre akarod vinni, sok múlik azon, hogy kinek, mit, és milyen dumával akarsz eladni. Ugyanazt a ruhát nevezheted estélyinek, kiskosztümnek és pozícionálhatod hétköznapi viseletnek is, az a kérdés, hogy melyikre mennyi vevő van, és milyen áron. Ja, meg az, hogy ki árul még rajtad kívül ugyanolyan ruhát.
K&H: üzletet ide! program - ezek az üzletek hiányoznak a legjobban
a K&H: üzletet ide! program felmérte, hogy milyen üzletekre és szolgáltatásokra van leginkább kereslet. A versenyből az élelmiszerüzletek kerültek ki győztesen: a szavazók 30 százalékának hiányzik ilyen bolt a közvetlen környezetéből.
miért kell stratégia?
Kell, hogy legyen egy hosszú távú terved. Világos, logikus, megvalósítható.
mondd el, mi hiányzik a környékeden!
A Te környékedről milyen üzlet, vállalkozás hiányzik? Melyek azok a szolgáltatások, amik jobbá, élhetőbbé tudnák tenni a mindennapokat?
a K&H kkv bizalmi index kutatásról
Mi is ez pontosan? A GfK-val elsőként kezdtük el vizsgálni a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások következő egy évre jellemző várakozásait. A 2004 óta folyamatosan készített negyedéves K&H kkv bizalmi index kutatás 500 magyarországi székhelyű, 2 milliárd forint* éves árbevétel alatti társaság üzleti döntéshozóinak megkérdezésével történik.
a Te vállalkozásodat is nagyon várják valahol!
vállalkozóként új üzleti lehetőséget, bővítési ötleteket keresel?
Ott nyiss üzletet, ahol igazán szükség van rá!
K&H kkv bizalmi index: megtorpant a kkv-k lendülete
Tudtad? A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások egy évre előremutató várakozásait jelző K&H kkv bizalmi index értéke 10 pontot csökkent, így jelenleg 1 ponton áll.
K&H kkv bizalmi index: tízből négy kkv készül beruházásra
A K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi eredménye szerint továbbra is alacsony a cégek beruházási hajlandósága, tízből 4 vállalkozás készül fejleszteni az előttünk álló egy évben.
miért kell üzleti terv?
Az üzleti terv a vállalkozás működési környezetének elemzéséből, a konkrét tevékenység leírásából, és az ezt alátámasztó pénzügyi tervből áll.
SWOT-analízis: csak egyszerűen
A SWOT analízis egy meglehetősen egyszerű módszer arra, hogy áttekintsd vállalkozásod működési környezetét. A stratégiában és az üzleti tervben a te saját logikád szerint írtad le ezeket, a SWOT erejét viszont az adja, hogy kötött szerkezete van, ami miatt új megvilágításból láthatod át a cégedre ható erőket, és az ezekkel kapcsolatos feladatokat.