Kollaborációs marketing mindenhol, amerre a szem ellát! Mi ez a trend?

Szerző: Mándó Milán

Tavaly még nem volt látható, hogy idén ennyire berobban a kollaborációs marketing a köztudatba. Úgy látszik a piaci környezet is indukálja az ilyen együttműködések létrejöttét. Nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy-egy olyan kampányról, amelyben két vagy több piaci szereplő közös megmozdulásáról van szó. Most nem a Tisza X Azahriah kollabról lesz szó, hanem sokkal inkább kisvállalkozó közeli példákat szeretnék hozni.

 

Néhány friss hazai KOLLAB ötlet:

  • Monyo kisüzemi sörfőzde X Kifli.hu
  • Unreal X Zing KOLLAB
  • Tunki Tunki X Secontaste
  • Mittersister X Costa
  • Batz X Hoodlik Anna, Batz X REKAVAGO
  • Ezsubegz X tetoválók KOLLAB
  • Minner X Brancs

 

 

Ha szeretnéd megismerni a fenti kollaborációk részleteit a cikket tovább olvashatod a Minner.hu/kollab oldalon!

 

szeretnél még többet tudni a kollaborációról?

Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.

neveznél a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatra?


Új vevőket, több bevételt szeretnél? Jelentkezz innovatív pályázatunkra & állj össze más vállalkozókkal, hogy tiétek lehessen az 5 000 000 forint értékű marketing-kommunikációs támogatás, amivel sikerre vihetitek az ütős KOLLAB ötleteteket!