vegán krém, amiért a húsimádok is odavannak?
Kisvállalkozóként az élelmiszeriparban. A Tunki Tunki sztorija. Kollaboráció segíti a márkaépítést
A Tunki Tunki vegánmártogatós termék cégvezetőivel, Fehér Melindával és Kulcsár István Róberttel készített interjút Mándó Milán a Minner alapítója. Irigylésre méltó vállalkozói attitüd, agilitás és kreativitás jellemzi a tunkitunki tulajdonosait, akik az elmúlt években sikert-sikerre halmoznak & természetesen lelkes KOLLAB rajongók!
A Tunki Tunki tulajdonosai számára az első igazi áttörést a tavalyi Hungaricool győzelem jelentette, amivel széleskörű ismertséget szereztek az INTERSPAR üzletekben való megjelenéssel, majd idén új szintet léptek, hiszen a Cápák között üzleti realityben sikeres tőkebefektetést kaptak, Sárospataki Albert támogatásával.
Ha szeretnéd megismerni Melinda és Robi vállalkozói történetét és kiváncsi vagy, hogy a Cápák között műsorban való szereplésük utáni napokban az éves forgalmukhoz képest mennyit értékesítettek a webshopjukban & inspirálódnál a Tunki Tunki kollaborációkból, akkor nézd meg a Minner interjút!
Olvasd el az interjúból készített cikket is a Minner.hu oldalon!
Vegán szendvicskrém, egy vagány BBQ séf reggelizőjében? Miért is ne? Nézd meg videónkat, hogyan talált egymásra a Tunki Tunki vegán mártogatós termékek tulajdonosai Horváth Zsolt, KicsiZso BBQ séffel!
szeretnél még többet tudni a kollaborációról?
Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.
Növeld vevőid számát kollaborációval!
Keress együttműködő partnert, akivel közös marketing akciókat tervezhettek és alkossatok meg egy ütős KOLLAB-ot & induljatok el a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” pályázaton, ahol az 5 millió forint összértékű fődíjat is elnyerhetitek!