Így pályázz a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára!

Kitöltési útmutató

Szerző: Mándó Milán

Te is elgondolkodtál a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán? Igencsak kecsegtető a fődíj, amely 5 millió forint összértékű marketing-kommunikációs támogatást jelent, és természetesen a különdíjak is vonzzák a vállalkozók tekintetét. A videó célja, hogy bemutassuk röviden, hogy hol is találod a kitöltési űrlapot, ami valóban egyszerű és könnyen feldolgozható. Segítünk a kitöltéssel úgy, hogy egy példán keresztül mutatjuk be azt, hogy mit-hová kell írni, mire figyelj a pályázat beadása során. Innen már csak egy kollaborációs partnerre van szükséged, hiszen ezt a pályázatot minimum két cégnek kell közösen beadnia. A legjobb hír, hogy csak ötlettel is lehet pályázni, nem kell az, hogy megvalósítás alatt legyen a kollaborációs együttműködés.

 

nézd meg a kitöltési útmutatóról készült videót!

 

kitöltési útmutató szövegesen és a linkek, további segédletek

A pályázathttps://www.uzletetide.hu/kollab 

Vevőszerzési KOLLAB kézikönyv, amit a Minner készített a K&H ajánlásával. Itt tudod letölteni. Ebben még további példákat, feladatokat találsz, hogy sikeres marketing csatornád legyen a kollaboráció. 

A videóban említett Minner KOLLAB kategória: https://minner.hu/kollab/

A videóban említett kollaborációs példák: 3 kollaborációs ötlet, amivel akár 5 millió forint marketing-kommunikációs támogatást is nyerhetsz

Pályázat beküldése 2024. október 31-ig az uzletetide@kh.hu e-mail címre

A Letöltöm gombra kattintva a kollaborációs ötlet pályázati anyagát látod magad előtt, amit a képen is látsz:

 

 

Ez egy szerkeszthető pdf, vagyis a rublikákba bele tudsz írni. Ne felejtsd el, hogy a jobb felső sarokban kell majd lementened.Később is tudod módosítani, ha ezt itt lemented a gépedre.

 

 

Adatokhoz segítség:

A résztvevő neve: a kollaborációban szereplő egyik cég / vállalkozás neve.

A nevek a résztvevő kapcsolattartójának neve rublikákba kerülnek.

Közösségi média oldal adatoknál nem kell linket megadni, hanem elég az adott közösségi oldal nevét megadni, vagy @-jel utáni részt beírni. pl. Minnernél @minner.hu

Hogyha több mint 2 résztvevő van, akkor például a 2. partner adatainál vesszővel elválasztva -megadjátok a 3. partner adatait is.

 

Lejjebb görgetve kell összefoglalni a tervezett kollaborációt.

KOLLAB ötlet elnevezés: röviden a közös kampány neve

KOLLAB ötlet leírása röviden: Írjátok le röviden melyen az együttműködés típusa, keresztmarketing, egymás ajánlása, közös termék, közös ajánlat… (ehhez segítség a KOLLAB kézikönyvben, töltsd le!)

KOLLAB ötlet célszegmensei: itt a célcsoportra vonatkozik a kérdés, vagy akár az is, hogy melyik cégnél csapódik le a figyelem, vagy éppen azt írod be, hogy a vásárlók kapják meg az információt, vagy a közösségi médiában a követők.

KOLLAB ötlet megvalósítás tervezett eszközei: Hol kommunikáljátok majd, milyen marketing eszközökkel a közös együttműködést?

KOLLAB ötlet megvalósítás tervezett költsége: Jó is, hogy közösen átgondoljátok majd, és itt már segítünk abban is, hogy közösen megbeszéljétek ki mennyit tesz bele az együttműködésbe. Javaslom figyelembe venni, hogy itt ez szinte egy 2in1 reklám, vagyis a partner miközben reklámozza saját magát, akkor téged is, míg fordítva is igaz. Dupla akkora figyelmet kapsz adott összegre.

Érdemes megnézni a videót, ahol bővebben beszélek a kollaborációs pályázat kitöltéséről, és a példák segíthetnek abban, hogy te is közelebb kerülj a saját sikeres kollaborációdhoz. Ha további kérdésed van, akkor pedig fordulj hozzánk is bátran, mert a K&H kiemelt partnerei vagyunk a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatában (hello@minner.hu e-mail címre bátran írj!).

Kollaborációs partnert keresel? Javaslom a hazai üzleti Facebook csoportokban posztolni erről, illetve a Minner Extra csoportban kiemelten kezeljük ezt a témát, bátran posztolj. Érdemes figyelni a K&H: Üzletet ide! oldalon az üzleti eseményeket, ahol szintén partnerekre találhatsz.

Kapcsolódó tartalmak:

3 kollaborációs ötlet, amivel akár 5 millió forint marketing-kommunikációs támogatást is…

Kisvállalkozóként az élelmiszeriparban. A Tunki Tunki sztorija. Kollaboráció segíti a márkaépítést.

Azahriah x Tisza cipő kollab, Szoboszlainak saját Mekis burgere lett. Mit kell tudni ezekről a kollabokról? …

 

szeretnél még többet tudni a kollaborációról?

Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.

 

Növeld vevőid számát kollaborációval!

Keress együttműködő partnert, akivel közös marketing akciókat tervezhettek és alkossatok meg egy ütős KOLLAB-ot & induljatok el a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” pályázaton, ahol az 5 millió forint összértékű fődíjat is elnyerhetitek!