a kollaboráció növelheti a forgalmat? – a kutatások ezt igazolják!

A gazdasági recesszió és az infláció lassulást okozott a gazdaságban, ami a cégeknél alacsonyabb forgalomhoz vezetett. Az összefogás, a kollaboráció azonban segíthet az új vásárlók szerzésében, így a forgalom növelésében, mivel általa a cégek egymás vevőit is elérhetik. De mennyire hatékonyak ezek az együttműködések? Tájékozódj a kutatási eredményekből & inspirálódj, hogy aztán Te is tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat.

A cégvezetők, vállalkozók a saját bőrükön érezhetik a gazdasági recesszió hatásait. Az infláció, a negatív világgazdasági tényezők lassulást okoztak a gazdaságunkban, ami fogyasztók körében szűkülő pénztárcákhoz, a cégeknél pedig megcsappanó forgalomhoz vezetett. Ilyen viharos időszakban szokták mondani, hogy összefogásra van szükség. A cégek között ezt hívják kollaborációnak. Mielőtt te is elkezdesz “szövetségest” keresni, azelőtt egészen biztosan szeretnéd megtudni, hogy milyen a sikerességi rátája az ilyen együttműködéseknek. Ezzel kapcsolatban hoztunk nektek a Minner segítségével kutatási eredményeket.

1+1>2, a kollaborációban rejlő profit és márkaismertség növekedés

A Forester 2019-es kutatásából kiderült, hogy a cégek felénél a forgalom 20%-a kollaborációs megállapodásokból köszönhetően jön. A válaszadók majdnem felénél bevételnövekedés tapasztalható és míg 45%-uk márkájuk ismertségének növekedéséről számol be.
Részletesebben a Minner.hu oldalán tudtok olvasni a kollaborációk sikerességéről ahol, mind hazai mind nemzetközi példán keresztül ismerhetitek meg a kollaboráció rejtette lehetőségeket.

 

 

szeretnél még többet tudni a kollaborációról?

Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.

 

több vevőt, több bevételt szeretnél?

gyere el a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciára!

Előadóink bemutatják az idei év vevőszerzési & értékesítési trendjeit, informálódhatsz, hogy 2024-ben milyen irányba halad az e-kereskedelem, milyen online és nyomtatott marketing eszközökkel lehet az értékesítést felpörgetni! Előadást hallhatsz arról is, hogyan lehet egy vállalkozás brandjét erősíteni, vagy éppen mitől lesz vevőcsalogató egy üzlet berendezése.

Sőt, a K&H: üzletet ide! innovatív KOLLAB meetup-ján mentorainkkal együtt segítünk megtalálni azokat az ötleteket, amivel a hozzád hasonló, újdonságra nyitott vállalkozókkal, be tudjátok vonzani egymás vevőit és közösen újakat szerezni!
Alkossatok meg egy ütős KOLLAB-ot& induljatok el a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete” pályázaton, ahol az 5 millió forint összértékű fődíjat is elnyerhetitek!

A rendezvényen történő részvétel díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött! Nézd meg a rendezvények helyszíneit és időpontjati és regisztrálj még ma!