A hatékonyságnövelés az adminisztráció automatizálásával kezdődik
Miről ismered meg a vállalkozót? Folyton időhiánnyal küzd. Ismerős?
A vállalkozók élete a cég körül forog, az elvégzendő feladatokkal kelnek, az újító tervekkel fekszenek és folyton ott lebeg a kérdés a fejük felett: hogyan lehetne még jobb, még profibb, még gördülékenyebb a vállalkozás működése?
A kulcs egyértelműen hatékonyságnövelés, azaz a felesleges munkafolyamatok kiiktatása, automatizálása lehet. Lehet ez a számlázás, az adminisztráció, a termelés,
az üzletkötési folyamat vagy akár a szerződéskötés is.
A számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztráció automatizálására a Billingo online számlázó kész, azonnal intergálható megoldása:
a Billingo REST API 3.0.
Több mint 60 működő ingyenes integráció és összekötés a Billingóban
A Billingóval számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztráció közel 100%-ban automatizálható. Ha tehát hatékonyságnövelésben
gondolkodsz, kezdd ezzel és akár heti több óra munkaidőt tehetsz szabaddá.
A Billingóval automatizálhatod
- a számlakiállítást
- a számlakiküldést
- a webshopodból történő számlázást
- az ügyviteli rendszeredből való számlázást
- egyéb programodból való számlázást
- a könyvelőd programjába történő számlatovábbítást
Jelenleg több, mint 60 működő és ingyenes integráció, összekötés érhető el a Billingo online számlázó programban.
Mire jó egy API?
Az API biztonságos online kapcsolatot teremt a Billingo online számlázó és egy webshop, könyvelő program vagy más, arra alkalmas
rendszer, pl. CRM rendszer vagy ügyviteli rendszer között. Az összekötéssel automatizálható a számlakiállítás, a számlakiküldés
vagy a számlák továbbítása (könyvelő programok számára).
Így működik az automatikus számlázás a gyakorlatban
Webshop esetén
Az API működése a gyakorlatban egy webshop esetében az egyedi beállításoknak megfelelően működik. Beérkezik a webshopodba
a megrendelés, a számlázási adatok szinkronizálnak az online számlázóval. A számla generálása pedig automatikusan megtörténik
attól függően, hogy a rendelés teljesítésének melyik pontjához rendelted azt. (pl. rendelés beérkezése, csomag összeállítása,
futárnak történő átadás)
Ügyviteli rendszer esetén
Ügyviteli rendszer vagy más program esetén az ajánlatkérés, megrendelés generálás és a számlázás egy rendszerben történik.
A különböző szakaszokhoz bármilyen automatikus számlázási funkciót rendelhetsz. Pl. díjbekérő vagy előlegszámla kiállítása
megrendeléskor, végszámla készítése teljesítéskor stb.
Könyvelő program esetén
Egyre több könyvelő programmal képes a Billingo automatikusan is kommunikálni az API összekötésnek köszönhetően. Ez a gyakorlatban
azt jelenti, hogy a számla kiállítását követően néhány percen belül megjelennek a számla adatai a könyvelő programban is.
Nincs szükség manuális számlaexportra vagy a papír alapú számla fizikai átadására sem.
Tartalompartnerünk: Billingo